آماده باش کامل نیروهای خدمات شهرداری در ارتفاعات-راهبرد معاصر
جزئیات حقوق این ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با همسان سازی وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آذرماه دادستان کل کشور: حقوق مستمری افراد فوت شده معدن طبس از مهرماه پرداخت می‌شود شهر جدید آلاگل اینچه برون به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید ربات‌های شرکت معروف تسلا تقلبی از آب درآمدند انحلال تعدادی از مؤسسات آموزش عالی آزاد کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سایت خرید و فروش رمز‌های بی‌ارزش وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش‌آموزان کشور مطلوب نیست سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسماً به دانشگاه ملی مهارت تغییر یافت معلمان بازنشسته: همچنان محروم از رتبه‌بندی هستیم | تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری زخمی شدن محیط‌بان اصفهانی از ناحیه چشم و سینه با شلیک مستقیم شکارچی غیرمجاز + عکس سن جدید بازنشستگی اعلام شد دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران

آماده باش کامل نیروهای خدمات شهرداری در ارتفاعات

با توجه به هشدارهای هواشناسی از هفته گذشته نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌ها در ارتفاعات و نقاط حساس شهر تهران در حال آماده باش هستند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 15
کد خبر: ۱۷۹۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز شنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۲۷ فروردین‌)صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

 

بر اساس این گزارش، با توجه به هشدارهای هواشناسی از هفته گذشته نیروهای خدمات شهری از روز چهارشنبه(23 فروردین) برای بارش‌ها در ارتفاعات و نقاط حساس شهر تهران در حال آماده باش هستند.

 

پیش بینی وقوع سیل در امام زاده داوود، کن و سولقان هم شده بود و بوستان جوانمردان در منطقه 5 هم به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن، موقتا تعطیل شد.

 

سازمان مدیریت بحران شهر تهران هم هشدارهای لازم را داده و از شهروندان خواسته است در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند و همچنین به کوهنوری در این روزها نروند. بیشترین امکان وقوع سیلاب (در مسیل‌های غرب پایتخت) در منطقه 22 و 5 شهرداری تهران است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده